Veelgestelde vragen

Antwoord en uitleg op de meeste vragen


Mocht je een andere vraag hebben, dan staat één van onze specialisten je graag te woord.
Je kunt vrijblijvend contact opnemen via onze contactpagina door ons een e-mail te sturen of ons te bellen.
Wij proberen zo spoedig mogelijk contact met je op te nemen. 

1. Hoe snel kan ik mijn producten ophalen in de salon?

Dat kan 3 uur na je bestelling.

2. Ik heb het verkeerde product geleverd gekregen wat nu?

Stuur een mail naar info@beautyplanet.nl en we lossen het voor u op.

3. Spaar ik mijn punten wel als ik online bestel?

Het systeem zet jou punten er zeker bij op je kaart.

4. Hoe lang duurt het bezorgen van mijn producten?

Zodra er betaald is worden de producten opgestuurd.

5. Ik kan niet afrekenen via de webshop maar laat het wel bezorgen, hoe werkt dit?

Je krijgt via de mail een factuur opgestuurd. Deze graag overmaken o.v.v. het factuurnummer.

Na betaling gaat je bestelling de volgende dag bij ons de deur uit.

6. Vragen met betrekking tot advies.

Stuur een mail naar info@beautyplanet.nl en wij helpen je om de juiste keuze te maken.